top of page
Поиск
  • Фото автораשלום חסון

הסנקציות יחכו

Обновлено: 21 мая 2021 г.

18/05/2021 כמו בפעם הקודמת (25/05/20) ח"כ משה ארבל וינון אזולאי מש"ס הגישו הצעת חוק להפחתת קצבת ילדים ב-50% בשל אי-חיסון. [מקור 2020], [מקור 2021]


לאור זאת אני רוצה להזכיר לכולכם מה עלה בגורל דרישה זהה בעבר הלא רחוק:

ב-1 בינואר 2019, התקיים דיון בוועדת הכנסת בנושא הצעת החוק לתיקון פקודת בריאות העם (חובת חיסון תלמידים במוסד חינוכי) של חה"כ מירב בן ארי והצעת חוק לתיקון פקודת בריאות העם (מדיניות חיסונים לאומית ומתן תמריצים להתחסנות) של חברי הכנסת יואל חסון ושולי מועלם. [מקור] ההצעה כללה סנקציות זהות שאז היו מנוסחות בצורה הבאה:

נציגי מס הכנסה בחרו שכלל לא להגיע לדיון בוועדת הכנסת! הם מסרו את התנגדותם הנחרצת לרעיון זה. חשוב להדגיש שגם יו"ר הוועדה אלי אלאלוף הביע את התנגדותו והמליץ למקדמי החוק להסיר סעיף זה מההצעה. הוא הסביר שזה סעיף לא הגיוני ואין לו סיכוי.

קטע מתוך הדיון ב-01.01.2019 בנושא תיקון המס:


אני מזכיר: הצעת החוק הממוזגת של יואל חסון, שולי מועלם ומירב בן ארי נתקעה בגלל שהכנסת ה־21 פוזרה. בהמשך אבד דין הרציפות ולכן החוק שעבר בינואר 2019 בקריאה ראשונה בכנסת ה-20 ייאלץ לעבור את כל הליך החקיקה מחדש. [מקור] כמו כן, חברי הכנסת לשעבר שקידמו את הצעת חוק החיסונים לא המשיכו את חייהם הפוליטיים לאחר שהכנסת ה־21 פוזרה ולא נמצאים בממשלה של היום.

בקיצור, אין ממה לדאג! השאלה היא, מתי הלוביסטים של ביג פארמה יפסיקו לבזבז את הזמן של הממשלה שלנו?

89 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

טאבו

?הידעת

bottom of page